Radioamateurs Forum Radioamateurs Forum
Forum Radioamateurs
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Marokko

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Radioamateurs Forum -> Reisverslagen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
on4avt



Geregistreerd op: 15 Sep 2010
Berichten: 3
Woonplaats: Kortrijk

BerichtGeplaatst: 22-07-2011 18:39:43    Onderwerp: Marokko Reageren met citaat

Hello,beste om's
Ik ben qrv vanuit Marokko van 10 september tot 15 october als CN2AV/M
soms ook portabel vanop een camping.Ik reis met een camionnette/camper.Frequintie meestal 14306.
Ik heb de FT 857D en ATAS 120 A.Daarnaast een endfed antenne voor 20 m,en ik verwacht volgende week den Endfez multiband 10/20/40 M
Dus als het even kan ben ik ook wel portabel.Ook heb ik een lijst mee van de wff die ik passeer,je weet maar nooit.Ik ben te volgen op aprs.fi tot zuid spanje,jammer in CN geen aprs.Maar misschien langs de kust vang ik signalen van EA8,je weet maar nooit!

www.on4avt.be

mijn laatste reisverslag van Oosteuropa staat te lezen bij ktk guldenspoorboekje

73
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Radioamateurs Forum -> Reisverslagen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum