Radioamateurs Forum Radioamateurs Forum
Forum Radioamateurs
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

2m condities

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Radioamateurs Forum -> Repeaters
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pe1lgw



Geregistreerd op: 13 Sep 2010
Berichten: 7
Woonplaats: eindhoven

BerichtGeplaatst: 12-10-2010 09:33:54    Onderwerp: 2m condities Reageren met citaat

Heden ochtend van uit de auto A2 afslag Rosmalen (den Bosch NL ) ON6YYY gewerkt via repeater Gent .
maar ik was ook direct te horen op de ingang, en te werken.
repeater was dus niet nodig.

Set FT270 yeasu 8 w

145.700 7.45

PE1LGW
_________________
tm g707 condor 3000 icom ic2e, 25e
x30 diamond
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
on8yb



Geregistreerd op: 12 Sep 2010
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 12-10-2010 12:52:30    Onderwerp: Re: 2m condities Reageren met citaat

pe1lgw schreef:
Heden ochtend van uit de auto A2 afslag Rosmalen (den Bosch NL ) ON6YYY gewerkt via repeater Gent .
maar ik was ook direct te horen op de ingang, en te werken.
repeater was dus niet nodig.

Set FT270 yeasu 8 w

145.700 7.45

PE1LGW


Hi... Ik heb de qso idd gehoord met on6yyy ... ik was tegelijk aan het luisteren op repeater antwerpen ook, wat een prachtige condities, op een gegeven moment was er een duits station in qso met 6yyy en een station uit de uk .

Ikzelf heb mobiel op 144 mhz USB een station uit de uk gewerkt en een duits station met heel goede rapporten, rijdend op E17 met een halve golf 2m/70cm antenne.

Straks even kijken in het naar huis rijden of de condities van blijvende aard zijn, het is gisteravond begonnen dus we leven op hoop ...

73 ON8YB Didier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Radioamateurs Forum -> Repeaters Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum